Polski producent automatycznych systemów do piaskowania, maszyn do obróbki kamienia

Warunki sprzedaży

Zasady sprzedaży:

  1. Maszyny i urządzenia – zamówiony przez klienta towar Abra dostarcza na wskazane miejsce na terenie kraju i za granicą na koszt klienta, chyba że ustalono inaczej.
  2. Media i akcesoria – zamówiony przez klienta towar Abra dostarcza zewnętrzną spedycją na koszt zamawiającego, chyba że ustalono inaczej.
  3. Do każdego sprzedanego urządzenia zapewniamy instalację i szkolenie w zakresie użytkowania towaru.
  4. Zamawiający zobowiązany jest do przygotowania miejsca instalacji, doprowadzenia wymaganych mediów oraz rozładunku dostarczonego towaru.
  5. Płatność – jeśli nie ustalono inaczej – najpóźniej w dniu dostawy urządzenia.

Warunki naprawy gwarancyjnej:

  1. Zgłoszenie naprawy gwarancyjnej musi się odbyć w formie zgłoszenia pisemnego wiadomością e-mail na adres abra@abra.pl. Zgłoszenie musi zawierać nazwę firmy zgłaszającej awarię, typ uszkodzonego urządzenia, datę zakupu, numer dokumentu sprzedaży oraz opis uszkodzenia.
  2. Abra podejmuje decyzję odnośnie do naprawy gwarancyjnej zgodnie z ustalonym terminem, nie dłuższym niż 14 dni od chwili przyjęcia urządzenia do naprawy.
  3. Jeżeli naprawa nie wymaga dojazdu na miejsce ekipy serwisowej, towar należy przesłać na adres: Abra 45-837 Opole, ul. Wspólna 26.
  4. Jeśli na miejscu okazuje się, że awaria jest wynikiem uszkodzenia mechanicznego lub niewłaściwego użytkowania, zgłaszający ponosi koszty dojazdu i zakwaterowania (jeśli jest wymagane), koszty pracy serwisantów wg ustalonych stawek oraz wymienionych części i podzespołów wg cennika Abra.
  5. Warunkiem przyjęcia reklamacji uszkodzeń powstałych w transporcie jest dołączenie protokołu szkody podpisanego przez przewoźnika.

Warunki zwrotu towaru:

  1. Zwrot należności za zakupiony towar może nastąpić tylko w ciągu 5 dni od daty zakupu.
  2. Klient powinien okazać dokument zakupu.
  3. Towar nie może nosić śladów użytkowania.
  4. W przypadku maszyn wraz z towarem muszą być dostarczone wszystkie dodatkowe dokumenty, tj. instrukcja, gwarancja itd. oraz akcesoria.

Klient musi dostarczyć towar do firmy Abra na własny koszt.